Prekių grąžinimo garantija

14 dienų grąžinimo garantija

Garantuojame, kad jeigu Jūsų įsigyta prekė Jums netinka, mes ją priimsime per 14 dienų nuo pirkimo ir grąžinsime 100% sumokėtos sumos!

Grąžinimo sąlygos:

  • Grąžinti prekę galima per 14 kalendorinių dienų nuo jos įsigijimo dienos susisiekdami el.paštu: info@delsa.lt ar naudodamiesi www.delsa.lt.
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, nenaudota ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, laidais, kabeliais ir kt.) ir dovanomis (jei tokių buvo).
  • Prekė gali būti grąžinta tik toje parduotuvėje, kurioje buvo įsigyta. Už prekės transportavimo kaštus yra atsakingas klientas.
  • Grąžinant prekę būtina pateikti asmens dokumentą ir originalų pirkimo kvitą ar sąskaitą faktūrą.
  • Pinigai bus grąžinti pervesti į kliento nurodytą banko sąskaitą, jei už prekę buvo sumokėta pavedimu. Bankiniu pavedimu pinigai bus grąžinti per 30 kalendorinių dienų nuo prekės grąžinimo.

Į grąžintinų prekių ar paslaugų sąrašą nėra įtraukiamos:

  • Pristatymo, diegimo, prijungimo, nuomos ir kitos paslaugos. Pagal individualų kliento poreikį pagaminta ar užsakyta prekė. Prekių su ribotu galiojimo terminu (maisto, gėrimų, baterijų).
  • Prietaisai, kurių naudojimas apribotas tam tikrais parametrais, vienkartinėmis licencijomis ar pan. (pvz. profesionalūs fotoaparatai, GPS navigacijos ir kt.).
  • Dovanų kortelės.
  • Spausdintuvų kasetės, jei buvo pažeistas gamyklinis kasetės įpakavimas.
  • Sudaužytos, sugadintos, subraižytos ar kitaip dėl kliento kaltės mechaniškai pažeistos prekės.
  • Programinė įranga, laikmenos su vaizdo ir garso įrašais, žaidimai be gamyklinio įpakavimo.
  • Mikrofonai, ausinės ir kiti dėvimi prietaisai.
  • Barzdaskutės, epiliatoriai ir kitos higienos prekės.
  • Išankstinio apmokėjimo telefono kortelės.

 

Prekių grąžinimo taisyklės:

  1. Grąžinimo garantija (toliau Garantija) galioja perkant prekes el. parduotuvėje www.delsa.lt.
  2. Garantija galioja visoms prekėms, išskyrus žaidimus, higienos prekes, programinę įrangą ir kitas prekes, žr.: “Į grąžintinų prekių ar paslaugų sąrašą nėra įtraukiamos.
  3. Grąžinti galima produktą, kuris yra veikiantis ir pilnos komplektacijos, originalioje pakuotėje, kartu pateikiant pirkimą liudijančius, originalius pirkimo dokumentus (pvz: pirkimo čekį), kuriuose matoma pirkimo data, prekės pavadinimas ir mokėjimo suma bei prašymą.
  4. Prekes galite grąžinti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo datos.
  5. Grąžinant prekę, įsigytą internetinėje parduotuvėje topocentras.lt, ir siunčiant prekę registruotu paštu, pirkėjas privalo kartu su grąžinama preke pateikti prašymą, kuriame nurodoma: pirkėjo vardas, pavardė, banko sąskaitos numeris, Kreditinės sąskaitos Nr. arba Užsakymo Nr. bei grąžinimo priežastis.
  6. Sąskaitos savininkas turi sutapti su pirkėju. Visas išlaidas, susijusias su prekės siuntimu, siuntėjas (pirkėjas) apmoka pats.
  7. Pinigai pirkėjui pervedami per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės grąžinimo banko pavedimu į nurodytą sąskaitą. Pirkusiems internetu, grąžinimas grynais pinigais negalimas: pinigai į pirkėjo nurodytą sąskaitą pervedami atliekant banko pavedimą į Lietuvoje registruotus bankus (kitos pinigų grąžinimo formos nenumatytos).
  8. Grąžinama prekės įsigijimo dokumentuose nurodyta pinigų suma.
  9. Prekes grąžinti gali tik fiziniai asmenys, juridiniams asmenims papildoma garantija nėra taikoma.
  10. Partneriams, perkantiems produktą perpardavimui, šios taisyklės nėra taikomos.
  11. Pinigai nėra grąžinami, jei grąžinamai prekei trūksta originalios pakuotės, sudedamųjų dalių (ne pilna komplektacija, pvz. nėra pakrovėjo, laidų, antgalių ir pan.), ji yra mechaniškai pažeista, visai ar dalinai neveikia ar yra kitaip sugadinta.
  12. Produkto grąžinimas įmanomas tik įvykdžius visus aukščiau išdėstytus terminus ir sąlygas.